ÅRSRAPPORT 2017

[et_pb_section bb_built=»1″ admin_label=»Section» fullwidth=»on» specialty=»off» _builder_version=»3.0.51″ inner_shadow=»on» custom_padding_last_edited=»off|phone» background_color=»#007987″][et_pb_fullwidth_post_title admin_label=»Fullwidth Post Title (auto-generated, no need to edit)» _builder_version=»3.0.51″ title=»on» meta=»off» author=»on» date=»on» categories=»on» comments=»on» featured_image=»off» featured_placement=»below» parallax_effect=»on» parallax_method=»on» text_orientation=»center» text_color=»light» text_background=»off» title_font_size=»42px» border_style=»solid» custom_padding=»100px||100px|» custom_padding_phone=»50px||50px|» custom_padding_last_edited=»on|phone» title_font_size_phone=»28px» title_font_size_last_edited=»on|phone» /][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=»1″ admin_label=»section» _builder_version=»3.0.51″ custom_padding=»100px||100px|» custom_padding_phone=»50px||50px|» custom_padding_last_edited=»on|phone»][et_pb_row admin_label=»row» background_position=»top_left» background_repeat=»repeat» background_size=»initial»][et_pb_column type=»2_3″][et_pb_post_title admin_label=»Post metadata information (auto-generated, no need to edit)» _builder_version=»3.0.51″ title=»off» meta=»on» author=»on» date=»on» categories=»on» comments=»on» featured_image=»off» featured_placement=»below» parallax_method=»on» text_orientation=»left» text_color=»dark» text_background=»off» border_style=»solid» /][et_pb_text admin_label=»News article content, click 3-line icon to edit» background_position=»top_left» background_repeat=»repeat» background_size=»initial» _builder_version=»3.0.51″ background_layout=»light» text_orientation=»left» border_style=»solid»]

Vi i NBFN er stolt av vårt arbeid innen blå skog. I 2017 hadde vi et mangfold av ulike aktiviteter, fra forskningsturer i de frodige sjøgrassengene og tareskogene, tilstedeværelse på det historiske FN-toppmøtet om bærekraftsmål 14 «The Ocean Conference», til infotain-kvelder som Arendalsuka-arrangement «Blå skog, jazz og tapas». Hvis du ikke har sett igjennom våre prosjekter og nyhetsartikler, anbefaler vi at du tar en titt i vår Årsrapport for 2017. Vi er svært stolte over hva vi har oppnådd i 2017 og gleder oss til enda et spennende år med masse blå skog i 2018.

[/et_pb_text][et_pb_image admin_label=»Bilde» _builder_version=»3.0.51″ src=»https://nbfn.no/wp-content/uploads/2018/02/Capture.jpg» show_in_lightbox=»off» url=»http://dev.grida.no/nbfn/AR2017/NBFN2017_hires.pdf» url_new_window=»off» use_overlay=»off» sticky=»off» align=»left» always_center_on_mobile=»on» border_style=»solid» force_fullwidth=»off» /][/et_pb_column][et_pb_column type=»1_3″][et_pb_sidebar admin_label=»Sidebar, auto-generated» _builder_version=»3.0.51″ area=»sidebar-1″ orientation=»right» background_layout=»light» /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]